§ 1
Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy www.lunamoon.pl, dostępny pod adresem internetowym
www.lunamoon.pl prowadzony przez EMK Studio Mariusz Kurkiewicz ul. Św.
Wawrzyńca 3a/66 60-539 Poznań NIP: 7631617630, REGON: 360959293
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do
Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu
internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za
pośrednictwem Sklepu.
3. Regulamin określa zasady prowadzenia sprzedaży produktów marki LunaMoon, a w
szczególności reguły rejestracji i korzystania z indywidualnego konta Klienta, rezerwowania
produktów, składania zamówień oraz zawierania umów sprzedaży.
4. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu
cywilnego oraz ustaw szczególnych.
5. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w
dowolnym czasie, poprzez publikację na stronie nowej wersji Regulaminu.
§ 2
Definicje
1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu,
której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową.
2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą EMK
Studio a prowadząca sklep internetowy ww.lunamoon.pl
3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca
osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym
imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym
www.lunamoon.pl
6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach
zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez
jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej
liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza
Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub
Produktów ze Sprzedawcą.
9. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta
oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
10. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie
Konta.
11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający
złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz
określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez
Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych
Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
13. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy
Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między
Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży
rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o
dzieło.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
1. Sklep internetowy działający pod adresem www.lunamoon.pl prowadzony jest przez:
EMK Studio Mariusz Kurkiewicz
2. Adres Sprzedawcy: ul. Św. Wawrzyńca 3a/66 60-539 Poznań
3. Adres e-mail Sprzedawcy: zamowienia@lunamoon.pl
4. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 722 145 678
5. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 87 1160 2202 0000 0004 9354 5811
6. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów
telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
7. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9.00- 19.00
8. Adres do zwrotów:
Plac Asnyka 3/6
60-832 Poznań
REGON: 360959293
NIP: 7611637630
§ 4
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania
zamówień na produkty, niezbędne są:
a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet (komputer z procesorem min.
200MHz, 64MB RAM, kartą graficzną obsługującą rozdzielczość 800×600 i 256 kolorów)
oraz przeglądarka stron internetowych Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome,
Opera z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA iFLASH.
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c. włączona obsługa plików cookies,
d. zainstalowany program FlashPlayer.
§ 5
Informacje ogólne
1. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, czyli złożenie
oświadczenia woli poprzez zakreślenie okienka/checkboxu w procesie zamówienia
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, za wyjątkiem przerw technicznych i
konserwacyjnych.
3. Zamówienie może zostać złożone z konta Klienta jakie uprzednio on zarejestrował w
bazie danych sklepu, bądź też bezpośrednio, bez potrzeby dokonywania rejestracji.
Zamówienia składane są na formularzu opracowanym przez sklep, zaś ich składanie
odbywa się poprzez dodanie danego produktu ze wskazaniem jego ilości oraz ewentualnie
koloru, do koszyka z zakupami.
4. Kupujący oświadcza, że posiada prawa autorskie do publikacji zdjęć oraz treści w
ramach zamieszczanych przez siebie opinii na stronach sklepu www.lunamoon.pl.
5. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają
podatek VAT). Ceny nie zawierają kosztów przesyłki.
6. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt
oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której
Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także
w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
7. Promocje w sklepie www.lunamoon.pl nie łączą się ze sobą. W przypadku towarów
przecenionych żaden dodatkowy rabat nie ma już zastosowania
8. Sprzedający dostarcza dowód zakupu/fakturę VAT, które stanowią potwierdzenie
zawartej umowy sprzedaży. W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT w
formularzu zamówienia należy podać dokładne dane konieczne do poprawnego
wystawienia faktury VAT.
§ 6
Informacje o produktach
1. Produkty oferowane w sklepie są oznaczone, ze wskazaniem nazwy własnej produktu
oraz ceny. Informacje są uzupełnione o wskazanie materiału z jakiego wykonano produkt,
jego szczególnych właściwości, wymiarów bądź kolorystyki, informację o czasie
oczekiwania na produkt bądź stanie magazynowym, jak również wszelkie inne informacje
jakie EMK Studio uzna za wartościowe dla Klienta.
2. Zdjęcia i prezentacje oferowanych produktów mają charakter wyłącznie przykładowy, zaś
ich ewentualne odstępstwo od rzeczywistego wyglądu produktu nie może stanowić
podstawy do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń. Dostępny asortyment produktów, ich
specyfikacja oraz ceny mogą ulegać bieżącym zmianom, w szczególności poszczególne
produkty mogą być wprowadzane bądź wycofywane z obrotu oraz obejmowane lub
wycofywane z promocji, z zastrzeżeniem, iż zmiany wprowadzone po zawarciu umowy
sprzedaży nie mogą dotyczyć Klientów, którzy umowy takie zawarli.
3. Zamieszczone na stronie informacje o produktach nie stanowią oferty w rozumienie
przepisu art. 66 i 661 kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do złożenia oferty zawarcia
umowy sprzedaży w rozumieniu przepisu art. 71 kodeksu cywilnego.
§ 7
Zakładanie Konta w Sklepie
1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest
podanie następujących danych: Imię, Nazwisko, adres e-mail, numer telefonu
kontaktowego, adres dostawy obejmujący ulicę, numer domu/lokalu, miasto i kod pocztowy
2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w
Formularzu rejestracji.
4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego
tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do
Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na
adresy podane w § 3.
§ 8
Zasady składania Zamówienia
1. W celu złożenia Zamówienia należy:
1.1 Zalogować się do Sklepu (opcjonalnie)
1.2 Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „KUP
TERAZ” (lub równoznaczny)
1.3 Zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji
1.4 Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz
zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma
nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać
dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia
1.5 Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link
przesłany w wiadomości e-mail
1.6 Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności,
opłacić zamówienie w określonym terminie z zastrzeżeniem § 9 pkt 3.
2. Zamówienia przyjmowane są na stronie sklepu przez całą dobę 7 dni w tygodniu
§ 9
Realizacja zamówień. Oferowane metody dostawy oraz płatności
1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego
Produktu:
a. Przesyłka pocztowa
b. Przesyłka kurierska za pośrednictwem firmy kurierskiej
c. Przesyłka z paczkomatu InPost (Metoda wyłączana w miesiącach, gdzie klimat
atmosferyczny nie pozwala na umieszczanie produktów ). Temperatura panująca w tych
miesiącach w paczkomatach, może spowodować uszczerbek na produkcie.
2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
b. Płatności elektroniczne
c. Płatność kartą płatniczą
d. Płatności Blik
Płatności elektroniczne oraz płatność kartą płatniczą obsługiwana jest przez platformę
hotpay.pl
3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności
znajdują się na stronach Sklepu.
4. Zamówiony towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu jako adres dostawy
5. W wyjątkowych sytuacjach przesyłka może się opóźnić. W takim przypadku Sprzedający
informuje o zaistniałej sytuacji a Klient ma możliwość rezygnacji z zamówienia.
6. Produkty objęte zamówieniem i opłacone z góry, będą wysłane na wskazany w
zamówieniu adres w terminie od 2 do 5 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty pełnej
należności wynikającej z zamówienia. Klient zostanie poinformowany o tym fakcie drogą
elektroniczną.
§ 10
Wykonanie umowy sprzedaży
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim
złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie
internetowym zgodnie z § 8 Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz
jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i
jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi
stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty
elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu
Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy
Sprzedaży.Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta
Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
§ 11
Prawo odstąpienia od umowy
1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży zakupionych w
sklepie www.ezti.pl produktów bez podania jakiejkolwiek przyczyny według ogólnych
zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz.
U. z 2014 nr 827).
2. Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar
w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o
wystawienie faktury VAT.
3. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu
Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
4. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o
odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy
wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą
elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez
złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy
zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór
stanowi załącznik nr 1 do niniejszego .
6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną,
Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-
mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
7. Skutki odstąpienia od Umowy:
a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za
niezawartą.
b. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego
przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
oferowany przez Sprzedawcę.
c. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie
zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie
zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
d. Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania
Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od
tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
e. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym
Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował
Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle
Produkt przed upływem terminu 14 dni.
f. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu
Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie
odesłany pocztą.
§ 12
Reklamacje i zwroty
1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2. Klient ma prawo składania reklamacji w sprawach dotyczących usług
świadczonych drogą elektroniczną.
3. Formularz reklamacyjny/zwrotu jest dostępny na stronie
www.lunamoon.pl).
4. Do formularza reklamacji/odstąpienia należy dołączyć dowód zakupu
towaru (paragon fiskalny lub wystawioną fakturę VAT).
5. Reklamacje wraz z dowodem zakupu towaru należy składać pisemnie na
adres zamowienia@lunamoon.pl
6. Termin do rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty zgłoszenia
reklamacji.
7. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania
reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za
uzasadnione.
8. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca odeśle na swój koszt
Klientowi pełnowartościowy produkt (naprawiony w sposób zapewniający brak
wad bądź nowy) lub zwróci Klientowi cenę produktu objętego reklamacją.
9. Delikatne pęknięcia, nierówności bądź pęcherzyki powietrza na powierzchni
świeczki stanowią jej naturalną właściwość i nie wpływają negatywnie na wartość
użytkową świecy. O tym fakcie Konsument został poinformowany w opisie
produktu i fakt ten, nie stanowi podstawy do przyjęcia reklamacji.
§ 13
Dane osobowe w Sklepie internetowym
1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu
internetowego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu
internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to
zgodę – także w celu marketingowym.
3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy
przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane
osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na
zlecenie Administratora.
b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności
elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta,
wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w
Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje
brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 14
Zapewniamy naszym Klientom pełne poszanowanie ich prywatności oraz ochronę ich danych osobowych – w zgodzie z Rozporządzeniem RODO.
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- realizacji zamówienia zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- wypełnienia obowiązków podatkowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
- prowadzenia korespondencji mailowej i udzielania odpowiedzi, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Dane osobowe Klientów przechowujemy na serwerach zapewniających ich pełne bezpieczeństwo. Dostęp do bazy danych posiadają jedynie uprawnieni pracownicy Sklepu.
§ 15
Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie
mają przepisy kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. O
ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za
szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
3. Fotografie umieszczone w witrynie internetowej mają charakter
poglądowy i mogą się nieznacznie różnić od faktycznie opisywanych
produktów na stronie internetowej.
4. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze
stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych
umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o
właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r.
Kodeks postępowania cywilnego ( Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.)
5. Konsument ma prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.